Klantenservice

Bedrijfsgegevens

Je vindt bij ons verschillende winkels onder een dak. We hebben een servicepunt en afhaallocatie. Daarnaast beschikken we over een showroom waar je terecht kunt om een product te bekijken of om advies te vragen aan een van onze productspecialisten.

Lees meer: Bedrijfsgegevens

Bestelproces

Wil je een product bestellen, retourneren of ruilen, of heb je vragen over jouw account? Lees dan de informatie over het bestelproces. Wist je trouwens dat je uit meerdere winkels kunt bestellen in één bestelling?

Lees meer: Bestelproces

Betalen

Betalen is snel en eenvoudig in onze webshops. Je kunt betalen met iDEAL, bankoverschrijving, PayPal, creditcard of onder rembours. De bestelling kan ook opgehaald worden in onze showroom, hier kun je dan gelijk contant betalen of pinnen. In deze rubriek lees je meer over kortingscodes, kadobonnen en Reward Points.

Lees meer: Betalen

BTW

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW

Garantie en defecten

De wettelijke garantieperiode verschilt per product. Neem daarom contact op met onze klantenservice als je een defect product hebt. Wij zullen altijd streven naar een zo goed mogelijke oplossing.

Lees meer: Garantie en defecten

Klachten of suggesties

Service is voor ons belangrijk. Alle klachten worden zeer serieus genomen. Heb je een klacht? Neem dan per mail, telefoon of per brief contact met ons op. Wij zullen binnen vier werkdagen met een reactie op jouw klacht komen. Heb je een suggestie voor ons? Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of welke producten jij graag in ons assortiment zou zien? Laat het ons weten via het contactformulier!

Lees meer: Klachten of suggesties

Reviews

Heb je een product gekocht? Laat dan weten wat je vindt van je aankoop door een review te plaatsen.

Lees meer: Reviews

Ruilen en retourneren

Je kunt een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat voorzover redelijkerwijs mogelijk.

Lees meer over de procedure van het retour sturen: Ruilen en retourneren

Showroom en afhaalbalie

Wil je je bestelling liever afhalen? Of wil je een uitgebreid advies en het product eerst eens bekijken? Kom dan naar onze showroom in Elst, Gelderland. Lees hier onze openingstijden en de routebeschrijving.

Lees meer: Showroom en afhaalbalie

Verzending en kosten

Verzendkosten voor Nederland zijn € 5,95 voor een pakket en € 2,95 voor een brievenbuszending. Boven de € 50,- vervallen de verzendkosten voor zendingen binnen Nederland. Je kunt eventueel artikelen uit meerdere winkels in één winkelwagen afrekenen. Zo kom je al snel aan het bedrag voor gratis verzending.

De meeste artikelen kunnen we uit eigen voorraad leveren. Als dit niet het geval is, wordt bij het artikel aangegeven wat de verwachte levertijd is. Plaats je een bestelling voor 22:00 uur? Dan ontvang je jouw bestelling over het algemeen de volgende dag al. TNT bezorgt pakketten op maandag tot en met zaterdag. Ben je niet thuis? Geen probleem. TNT zal proberen het pakket bij de buren af te leveren. Als dat niet mogelijk is, zullen zij een dag later opnieuw proberen te bezorgen.

Lees meer: Verzending en kosten

Vacatures

Wij beheren verschillende online winkels op het gebied van vrijetijds artikelen. Iedere winkel is op haar gebied een speciaalzaak en streeft ernaar om in dat gebied tot de top 3 winkels te behoren. Dit doen we onder andere door vier speerpunten. We hebben een uitgebreid productaanbod, veel productkennis, een fanatieke klantenservice en eigen voorraden waardoor we snel kunnen leveren. Naast het bezoeken van onze websites kunnen onze klanten zes dagen per week bij ons langskomen in onze showroom. Hier kunnen bestellingen worden afgehaald en je kunt hier kennismaken met onze vrijetijdsartikelen.

Lees meer: Vacatures